Články

Řezaná grafika aneb buďme vidět

Napsal Jarmila Nožičková. Posted in Digitální tisk.

Řezaná grafika, foliopísmo, nebo signmaking, všechno jsou jména pro jednu docela jednoduchochou věc, pokud k tomu máte veškeré podklady a materiál. Jediný důvod, proč už všichni nejezdíme autem, na kterém veřejně hlásáme naše politické názory anebo nepoužíváme polepy oken ke sdílení oblíbených statusů z facebooku, je ten, že tohle všechno nám zprostředkovává velký stroj (čti mašina), která má hlasitost kolem sta decibelů. 

A co všechno se tedy dá tímto způsobem vytvořit? 

Singmaking obsahuje celou řadu oborů

Napsal Jarmila Nožičková. Posted in Digitální tisk.

Singmaking je reklamní obor zaměřený na výrobu reklamních tabulí a vývěsních štítů. Spadá zde např.:

  • řezaná reklama

  • světelná reklama

  • polepy výloh

  • navigační tabule

  • polepy aut, atd.

Singmaking zahrnuje oblast technické a projektové přípravy, vlastní produkce a instalace. Znamená to tedy, že singmakingové firmy musí obsáhnout celou škálu oboru a profesí: od zpracování kovů či plastů, přes tiskové technologie až po architekturu a stavitelství. Nachází zde uplatnění i tzv. gravírování, což je technologie, která nahrazuje ruční rytí tím, že nápis či ornament vytváří odebíráním materiálu (například gravírování laserem či fotografií).  

stojan na produkty

 

Jak funguje digitální tisk?

Napsal Jarmila Nožičková. Posted in Digitální tisk.

Možná i vy patříte mezi lidi, kteří se příliš nezajímají o technologické postupy a nemáte potuchu, v čem se liší digitální tisk od toho ofsetového.

Digitální tisk se liší způsobem nanášení barvy. Na rozdíl od ofsetového je digitální tisk rychlý, není potřeba v průběhu tisku dělat mezikroky, umožňuje vytisknout kontrolní výtisk a je možné tisknout i menší náklady.

Nevýhodou digitálního tisku může být to, že touto technologií není možné tisknout na strukturované papíry a jeho cena při tisku vyšších nákladů.

Když billboard tak jedině velkoformátový

Napsal Jarmila Nožičková. Posted in Digitální tisk.

Reklama nás pronásleduje na každém kroku...Přemýšleli jste o ní ale někdy z pohledu jejího zadavatele? Zkuste se zamyslet nad tím, jaká reklama na vás má největší vliv.

Je to reklama v časopise, v televizi, rádiu, na internetu nebo venkovní reklama?

Velkoplošný digitální tisk je nejsmysluplnější technikou, kterou zvolit pro tisk venkovní reklamy. Když zaujmout, tak ve velkém rozměru i kvalitě.

My osobně nevěříme reklamám v televizi ani rádiu, protože sumy které se za ně platí jsou extrémní a dobrý výrobek, za kterým nestojí nějaký obří korporát či lobbing se nemá šanci díky takto postavené ceně do těchto médií dostat.

Máte jiný názor? Napište nám ho.